TeamleaderConnect logo

Digitalisering van papierwerk met TeamLeader Connect

Digitalisering van papierwerk met TeamLeader Connect

We herkennen het denk ik allemaal wel, een bureau vol met facturen, offertes, notities en andere papieren met belangrijke informatie. Doordat je al deze papieren bewaart raak je soms ook het overzicht kwijt. Digitaliseren is hiervoor de oplossing. In de digitale wereld, waar we tegenwoordig in leven, is het dan ook belangrijk dat jij met je  bedrijf mee gaat. Digitalisering zorgt dat zaken makkelijker en efficiënter geregeld worden. 

Urenregistratie digitaliseren 

Neem als voorbeeld de urenregistratie van jouw werknemers. Bij veel bedrijven is urenregistratie nog steeds een handmatig proces waarbij werknemers urenbriefjes invullen en deze aan het eind van de week inleveren bij de administratie. Iemand binnen het bedrijf moet deze uren allemaal handmatig invoeren in een systeem wat daarvoor wordt gebruikt. Hoe fijn zou het zijn als dit allemaal digitaal kan? Scheelt een hoop papierwerk voor de administratie afdeling. 

Facturatie digitaliseren

Vaak ligt er op kantoor ergens een stapeltje met facturen die nog betaald moeten worden of die nog verstuurd moeten worden naar klanten. Het is veel efficiënter én verantwoorder wanneer deze facturen allemaal in één online omgeving terug te vinden zijn en er geen facturen meer op kantoor rondslingeren. TeamLeader Connect biedt jou deze mogelijkheid zodat jij overzicht kunt houden. 

Offertes digitaliseren 

Misschien wel één van de belangrijkste taken binnen jouw bedrijf, het versturen van offertes. Een goede offerte kan de doorslag geven voor een klant om jouw bedrijf te kiezen of toch een bezoek te brengen aan de concurrent, daarom moet dit proces helemaal in orde zijn. Door offertes te digitaliseren in TeamLeader is het makkelijk om een professionele offerte op te stellen, kun jij jouw offerte binnen no-time versturen en heb je geen gedoe meer met papierwerk. 

TeamLeader als work management tool 

TeamLeader Connect kan jou een work management tool bieden waarin jij als bedrijf al jouw zaken in één digitaal overzicht kunt terugvinden. Wij begrijpen dat ieder bedrijf uniek is en daarom kun jij jouw work management tool inrichten aan de hand van jouw wensen en behoeftes. 

Benieuwd naar wat wij verder voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Bel ons op +31 (0)85 027 16 22 of mail naar hallo@teamleaderconnect.nl. Je bent ook altijd welkom voor een kop koffie om de mogelijkheden te bespreken. Neem alvast een kijkje op onze website voor meer informatie www.teamleaderconnect.nl.

Laat ons je helpen met maximaal overzicht en inzicht. Succes maak je samen. 

Deel dit:

Recent

Sinds kort is TeamLeader Connect partner van Webfresh en samen bieden wij een praktische en makkelijk te gebruiken tool aan voor het …

Tegenwoordig is hybride werken een nieuwe manier van werken. Dat heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen. In deze blog leggen we je …

Er is niets fijner dan werken met één systeem in plaats van verschillende programma’s. Door te werken met één programma creëer je …

Het moment waar je altijd weer naar uitkijkt, een nieuwe aanvraag voor jouw bedrijf. Wanneer een (potentiële) klant een aanvraag neerlegt bij …

Meld je hier aan voor een gratis training

Geef hieronder aan in welke training je geïnteresseerd bent.